Gulsah7171 gayet güzel ilgileniyor bende çok doktor gezdim ama tepecikteki perinatolojiyi beğendim ptesi sabah gidip sıra alıyorsun sıra kağıdıında kaçta orda olman gerektiği yazıyor o bölüm detaylı baktığı için bekleme süresi biraz uzun oluyor sen sıranı al o saate git zaten yönlendiriyorlar görüntüsü çok iyi iki sekreter var odada iki asistan birde bir perinatolpji uzmanı bişey kaybetmezsin beğenmezsen başka perinatologa gidersin ama ilk etapta o kadar para verme bence eğer çok acil ve sıkıntılı değilse..