Gokceboran 38 bende zor geçiyor Cumartesi 4 ünde Doğumun ama gün geçmiyor.Nefes almakta zorlanıyorum reflüm gece çok arttı birse üstüne baş ağrısı...
kocisininprensesi SevdaNurum inşallah hayırlısı ile sağlıkla gelirler :) ama bi an öncede gelse iyi olur :)