SevdaNurum Kızlar 38+3 olduk bugün şükür ama ağrılarım arttı. Belim ve sağ bacağım fazla ağrımaya başladı. Yürümekte zorluk cekiyorum artık 😔 aynı haftada ilerledgmz arkadaşlar sizler nasılsınız?
kocisininprensesi SevdaNurum 38+2 aynı şikayetler var nst de sancı da var bende hissediyorum ama açılma yoooook 😔😔😔
Kpszkbra SevdaNurum canım özellikle geceleri oluyo benimde 38+3olduk sabaha kadar sol tarafım hem kalcam hemde bacagim ağrıyo zorlanmaya basladim
kocisininprensesi SevdaNurum inşallah hayırlısı ile sağlıkla gelirler :) ama bi an öncede gelse iyi olur :)
SevdaNurum Agapi00 hareketlerinden de anlıyorum biz doğum pozisyonundayız ama kanala inmedi henüz nezaman iner nasıl olur bilemiyorum
Agapi00 SevdaNurum bende aynı doğum poİsyonunda kanala inmedi☺️ Bebek haraketleri azalması lazımmış bizimki daha kıpırdak
SevdaNurum Kpszkbra evet aynı şeklde günden güne de artıyor sanki 🙁 Allahım sağlıklıca gelsinler artık🙏🏻
Kpszkbra SevdaNurum Inşallah kuzum sürekli gel artık diye konuşuyorum onunla sabah Kayinvalidem aradı rüyamda doğum yaptın diye ay inşallah diye nasıl seviniyorum 😂
SevdaNurum Kpszkbra 😅İnşallah canım ya hayırlısıyla 😅 ben de bikac gündür kendimi görüyorum doğurmuşum böle bebeğimi seviyorum felan🙏🏻😊
SevdaNurum Yasemincifci kiminin ki erken kiminn ki gec başlıyor canım. Ama normaldir heralde cunkü 1ay da kalsa sonlara yaklaşmış durumdasın👍 tabi en doğru şeyi dr larımız söyler😊
Adencanan SevdaNurum bende 38+2 oldum. 36 dan beri bel bacak agrısından duramıyordum iki gündür hepsi geçti çok şaşırdım çok zor o agrılarla yaşamak.
SevdaNurum Adencanan hem de nasıl ya otrdgm yerden kalmak icin en az 10 kez düşünüyorum😅sonra bi bakmştm otrdgm yerde uyuyaklmışm😅😅
Adencanan SevdaNurum aynen bende öyleydim valla canım geçmez diyordum geçti bugün şükür inşallah senin de geçer