SnmGzi dun bir makalede okudum ben de 25.haftama girdim surekli uyku halindeyim. Arastirayim dedim bu uyku hali 25
Haftada baslayip anneye enerji depolamasi icin firsat tanirmis gerci istedigin kadar yat sonra kullanamiuorsun o enerjiyi neyse. Son haftalarda ise uyuyamama gibi durumlar baslarmis bu da bebek dogdugu zaman annenin uykusuzluga alismasi icin olusturdugu bir mekanizmaymis. Gercekten mantikli geldi bana.. her seyin bir aciklamasi var anlayacagin. Ve ne yazikki sadece rahatlatici oneriler vardi uyumadan once ilik dus alin bacak araniza yastik alip oyle uyumaya calisin gerekirse esinize baska bir yerde yatmasi icin ricada bulunun gibi seylerdi.