SnmGzi ilk kızım da son 1,5 ayını hiç uyumadan Doğuma gittim. Balkonda sandalye de geçti bütün gecelerim. Bunda da koltuk, yatak, kızımın yatağı öyle geçiyor. Son aylar maalesef böyle geçiyor. Sabahtan akşama kadar iş te yapsam yok uyuyamıyorum. 🤷♀️🙄😥