Kalphanem arkadaşlar Ocak 2019 da tiroid kanseri olduğumu öğrendim yarısı alındı pataoloji sonuçlarım iyi çıktı çok şükür ikinci ameliyat ve tedaviye gerek kalmadı ameliyat öncesi 1 yıl boyunca ethroxu 25 mg olanını kullandım ameliyat sonrası doktor 50 mg verdi. işe geri dönüş muayenesi için gittiğim endokrinoloji doktoru çocuk sahibi olmayı düşünüyorsunuz ilacınızı 75 mg kullanın dedi iki gün sonra Hamile olduğumu öğrendim değer 2.60 tı gebelikle yükseliyormuş sonra ki tahlil sonucunda 75 mg kullanınca normale döndü 1.60 olarak her doktor dikkat etmiyor yada üzerinde durmuyor