Susamtanesii ben 11+5te balık yemiyorsan balık yağı yazarım ama yersen yazmam dedi.suan yiyorum ama balık sezonu kapanınca alicam omega 3.
Demir ilacına da 12.haftada başladım ve d vitaminine.magnezyum da verdi ama kasılma olunca iç dedi onu düzenli içmiyorum.dogerlerini belki bir dahaki kontrolde verir.