Susamtanesii Kızlar merhaba ben balık yiyemiyorum ve 13 haftalık olduk bugün dün balık yağı yazdı doktorum siz kullanıyor musunuz yada kaçıncı haftada başladınız ilacinizin ismi nedir ?
Mi1007 Susamtanesii bende 13. Hafta başladım Efa Diye bi hap diğerleri gbi çok kilo aldırmadı memnunum
Clover Susamtanesii ben kullaniyorum ozellikle 2.trimisterda bebegin beyin ve giz gelisimi icn cok onemli
Arya92 Susamtanesii ben 11+5te balık yemiyorsan balık yağı yazarım ama yersen yazmam dedi.suan yiyorum ama balık sezonu kapanınca alicam omega 3. Demir ilacına da 12.haftada başladım ve d vitaminine.magnezyum da verdi ama kasılma olunca iç dedi onu düzenli içmiyorum.dogerlerini belki bir dahaki kontrolde verir.
Sevdasoner Susamtanesii canım bende balık yiyemediğim için içiyorum balık yağını ayrıca decavit içiyorum
Susamtanesii Sevdasoner bende balık yiyemiyorum çocukluğumdan beri böyle malesef decavit vitamin dimi bana vermedi sadece balık yağı bir de guatr ilacı
Susamtanesii Milena bana ndn vermedi acaba demir vitamin magnezyum falan sadece balık yağı ve guatr ilacı yazdı
Milena Susamtanesii belki diğer gidişinde verebilir zaten kan testinde fln kansızlık cıkarsa kan ilacı yazar canım
Susamtanesii Ozdry ay çok güzel ya maşallah acaba yapı meselesi mi benim çok çabuk kilo alan bir bünyem var o yüzden endişeliyim peki ilacın ismi nedir ?
Ozdry Susamtanesii yurt disinda yasiyorum ben ilacta yanimda yok ismide gelmiyo simdi aklima 🙈 bakip yazarim 😀
MinikMucize Seros ben hiç yaşamadım mide bulantısı ağzına atar atmaz su iç hemen bişey olmaz bide bol suyla iç 😊😊