Gulsah44 canım bugğn sezeryan oldum. Kesinlikle eğer aksi bir durum olmazsa sezeryan olma. Kimisi için kolaydır fakat ben çok zorlanıyorum şuan. Keşke bu acıyı normal Doğumla çekip sonradan bebeğimle bizzat ilgilenebilseydim. O kadar hissizim ki şuan ruhsal olarak..
Normal bekledik olmadı doktorum suni sende tutmaz diyince mecbur sezeryan oldum. İnşaallah herkese Allah normal kolay Doğum nasip ederi. Şunu da not düşmeliyim lütfen sezeryanla Doğum yapanları kimse Doğum yapmamış gözüyle bakmasın. Öyle sancılı bir süreçki ameliyat sonrası..
Neyse rabbim herkesin doğumunu kolaylaştırsın