Gulsah44 canım kesinlikle normal doğum yap. Ama acını sancını evde çek hastanede ki suni sancıyı çekmektense evinde sancını çek daha kolay olur. Hem normal Doğumun Avantajları daha çok bebeğini hemen kucağına alabiliyorsun ve Doğumdan sonra o kadar acın olmuyor sezaryende iğleşene kadar bebeğinle vakit geçiremiyorsun bile