Cansu34 inşallah canım doktorun sorun görmediyse sitres yapma dikkat et yeter ☺️ Hamilelikte herşeyi takmayın ben anlık gerilsemde çok kısa sürede sakin oldum şuan bebeğim o kadar huzurluki hamilelikteki sakinliğiniz sonrasında bebeğe yansıyor çok şükür emip uyuyoruz ☺️😍