Asafveannesi Kızlar doktor çatı muayenesi yapmadı. Bebeğim kilolu bu hafta normal doğsa iyi olur. Yoksa sezaryan olacağım hemde 40. Haftada yaparım sezaryanı dedi doktor. Normal doğumu tetiklemek için ne yapmalıyım
Mavkumvoled Asafveannesi bence kilosu cokta kilolu dicek durumda degil benim ilk kizim 3.820 doğdu hemde normal oldum cokta kolay oldu ilk dogumumudu bide
[silindi] Asafveannesi ilişkiye girin.. sicak duş alin.. ve sakın olun.. kilo genelde ultrson da yaniliyor banada 3700 dediler 3 kilo doğdu.. yanilma payi yüksek stress yapmayin kendinize
Peri777 Asafveannesi sadece. Nerdiven cik duw awiri derecede .. kilosu normal ben 3.700. Bir arkadasim 4.500du normal dogum her haligle sagliklidir bebek ve anne icin
Mavkumvoled Asafveannesi sitres yapmayın be kesinlikle normal dogumdan vazgeçmeyin zaten bebek doğduğunda odem oluyo bebekte sonra bebek kilosu azalıyor
Asafveannesi Mavkumvoled bende normal çok istiyorum ama işte beklerse 4 ü bulur dedi doktor o zamanda sezaryan yaparım dedi
Mavkumvoled Asafveannesi canim kasar yemeyi birde ogununde biraz azalt ama senin doktorun yanaşmıyor 4 gecse bile normal olursa olur gorumcem 4 bucuk dogurdu oglunu birde normal
Misok Asafveannesi bence başka drlara da görün canım tek drda kalma bebeğin kilolu değil çatı muayeneni bile yapmamış belki vücudun müsait bu duruma neye göre yapamazsın diyorki