Kizimveoglumm 28+4 teyiz bir oğlum var 2.oğluşum gelecek hayırlısıyla❤ikinci çocuğum ile aralarında 8 yaş olacak sanki ilk defa anne oluyorum gibi heyacan korku ve sabırsızlık var içimiz içimize sığmıyor ailece😀alınacaklar alındı sadece yıkama işimiz kaldı..hediyelikler vs.hepsi parça halinde aldım kendim gün geçirmek için yapacağım..rabbim hepinize hayırlı doğumlar sağlıklı evlatlar nasip etsin❤❤