Adelimm Kizimveoglumm 29 bitiyor benımde çok heyecanlıyım tedırgınım korkuyorm cok mutluyum hepsı bı arada hayırlısıyla gelsınler ınsallah ❤
Deniz14 Kizimveoglumm Adelimm Aşırı alakasız olucak ama 23+6 haftalık hamileyim yarın Bolu’dan Düzceye seyahat edicem günü birlik tekrar boluya dönücem en fazla 30-45 dakika sürüyo araba ile gidicem sizce bir şey olur mu doktorumu arayıp sormalımıyım düşük tehlikem vs yok
EdaMinaKele Kizimveoglumm heycanlı gergin sabırsız meraklıyım 🤭 birde enfeksiyon problemmiz cıktı halledicez insallah
Sngl_1214 Adelimm Anlaşılan aksi bir durum olmadığı sürece nst ye de geç bagliyolar ama devlet hastanesi Niğde’de 34 de başlıyoruz demişti sordugumda
Kizimveoglumm Benimmde öyle valla kızlar karışık duygular içindeyim hazırlıklarım bitti benim kızımın ve benim hastaneye gidecek olan çantalarımız hazır allaha şükür kızımızı bekliyoruz sağ salim alalım kucagımıza kızlar allahın izni ile 😍😍😍😍😍
linaaaa ya benimde kıyafetler hazır yıkanmayı bekliyor erken mi diyorum acaba yıkamak icin ama kızlar çantayı hazırlamışsınız bile 🙈 ben daha kendim icin hiçbişey anlmdm erken diyordum alym o zaman yaaaaa 😐😐
Senailhan linaaaa Valla ben de hazırlamayı bırak yıkamadım bile erken diye düşünüyordum ve senin gibi ben de kendime hiç birşey almadım daha 🤦♀️
linaaaa Senailhan ben 30 olunca dedim yıkar çantayı hazırlarım ama daha kendime alacaklarım var bebeğin eksikler anca bitti sayılır 😍
Kizimveoglumm Senailhan linaaaa bence başlayın kızlar sonra agırlaşıyor ve zorlanıyorsunuz yapmak için erken olsun hazırda dursun bence zararı yok 😍 inanın hazırladım ama eksikler var hala cıkıyor
Senailhan Kizimveoglumm Evet haklısın erkenden hazırlamak daha iyi kafan da rahat olur hem sürekli birşey çıkıyor zaten Allah korusun ne olacağı da belli olmaz her ihtimale karşılık hazır olmakta fayda var ☺
Adelimm Deniz14 blemedim canım biz ne desek boş en doğru bılgıyı doktorun verır. Benımde tehlikem yoktu sehir içinde 40 dakıkalık bı yere gıttm eve geldıgımde lekem olmuştu doktorum progestan iç dmişti. Sen doktorunla görüş canım
Ebru4343 Deniz14 ben 23 haftalık hamileyim her ay kontrol için 2 saat yola gidiyorum birde dönüşü var. İçiniz rahat değilse doktora sorun ama sizin mesafe daha yakin
Bsr66 Deniz14 Ben gitiigim hastaneye her ay kontrole 2 saat mesafe gdiyorum tekrar donuyoruz bugune kadar bisey olmadi bide bulantilarla filan geciyo yolculuk insallh sizede bisey olmaz dikkat edin yinede 😘
Aysealty 27+3üm bi sürü bişeyler aldık bebişimize ama bide mart ayında tasınma telasımız cıktı🤦♀️Nasıl olucak bilmiyorum🙄
Kizimveoglumm Aysealty ah canım keşke taşınma işini şimdi yapmasaydın ya inşallah sana yardım edecek birileri vardır kendini yorma 😍 çok ayakta kalma
Aysealty Kizimveoglumm bende hiç istemiyordm cnm ama malesef tarih böyle denk geldi😔Yardım etcek insan çok Allahtan annem kayınvalidem halamlar falan hepsi bi elden halletcekler cok şükür🙏