Mayasey bende öyle düşündüğüm için istemedim tabiiki, takibimi yapan doktor perinatoloji erken Doğum dediğinde ne düşünüyorsun dddi yaşama şansı düşük olan bi bebek var ve şu an anne karnında yaşıyor ,Doğum gibi bi olayımızda yok gelişmesi geride de olabilir ama ben neden düşük ihtimalle olan bi seçeneği seçeyim ki ddim prof adam gayet anlayışla karşıladı,dün gittim başka bi doktora bebek yaşam sınırında değil hemen acile git yatış yapılsın dddi neden dedim Zaten gelişme geriliği var dddi gitmedim bile acile. Rabbim dilerse isterse ve isterse her şey olur dua edip tevekkül etmekten daha yapılabilecek bi şey yok. Sizin bebeğiniz kaçıncı haftada , kilosu vs normal mi