Merveee277 Kızlar 36. Haftamda doğum yaptım bebeğim geriden geliyordu kan akışı yavaştı almak zorunda kaldılar. 2200 kg doğdu nolur dua edin bu mübarek günde sizlerin duası daha çabuk kabul olur yavrumu kollarıma alayım bir an önce
Crnerkn Merveee277 İçini ferah tut gereken netse yapıyolardır zaten inşallah tez zamanda evinize kucağınızda götürürsünüz 🙏
Mayasey Merveee277 inşallah canım alırsın bebeğini bian önce.. Bizde de kordonda kan akışında sıkıntı var. Aynı durum galiba. Kilomuz geriden geliyor Doktor bizi perinatologa yönlendirdi siz gitmiş miydiniz nasıl oldu
Mihrimahirem Merveee277 2 kilonun altındaki çocukları alıyorlar diye biliyorum neden küvöze aldılar ki 🤔 bende de akım sorunu var ve bebeğim çok küçük 27. Haftadayım 🥺Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
anapanda12 Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi🤲🏻 Sende güzelim sağ salim kucağına alırsın İnşaAllah 🤲🏻🤗
Irmakdkm Berataras solunum sıkıntısından çok şükür o geçti sarılık oldu oda geçmek üzere bekliyoruz Allah ım bi an önce kavuştursun
Irmakdkm Merveee277 amin aldım çok şükür 8 günün sonunda Rabbime şükürler olsun git gel emzir sağ perişan olmuştum ama değdi . Ne küçükler doğuyo üzme kendini sağlıkla alırsın sende inşallah
Selin4335 Mayasey ben de aynı durumdayım zaten perinatoloğa gidiyorum plesentam Rahmi kapatıyor diye bakalım Pazartesi söyleyecek bana ne zaman olacak doğum sezeryan olacağım mecbur🤷♀️33teyim 1800 dü bugün 35 oldum sizin kilo nasıl gidiyor benim hep 2hafta geri
Mihrimahirem Mayasey bende de aynı sorun var ama büyük ihtimalle çok önceden beri var bu yüzden bebeğimin hem kilosu hem gelişimi çok geriden ilerliyor. Size bi şey tavsiye ettiler mi ?
Mayasey Selin4335 ben pzt gidicem daha perinatologa.. 33. Haftada 1800 Dü bizim de bu hafta kilo söylemedi perinatologa gidin dedi
Selin4335 Mayasey hayırlısıyla sağlıklıya doğsunlar ben ilk gebeliğimde yaşadım aynı şeyi 40.haftada 2650 Doğum yaptım suyu kalmamıştı kalbi yavaşladı sezeryana alındım bu da sezeryan olacak 37 ya da 39 da 🤔
Merveee277 Mayasey bende 3 günde bir gidiyordum ilk iki kontrol güzeldi ama üçüncüde kan akımı yavaşladı riske atmak istemediler
Mihrimahirem Merveee277 Rabbim bizimde bebeklerimizinde yar ve yardımcısı olsun inşaallah dua edelim birbirimize de inşaallah, dünya dua üstüne ayakta