cansubsrr Güzel yani bizim komşumuz bundan 5-6 sene önce doğum yaptı, bi tane de büyük çocuğu var 14 yaşında falan onu da orda yaptı. Gayet memnun yani ki 14 sene önce ki haline iyi memnunum diyor düşün 😂 Çok şükür bebeğimiz de bi sorun yok bende de bi sorun yok, orda da doktor tutup çıkarcak diğer hastanede de doktor tutup çıkarcak sonuçta. Doğum doğumdur, hastaneye alakalı bir durum değil ki doğum yapmak. Doktorun iyisine denk gelmek lazım, ben Yüzyıl'a gitmek için de bilgi aldığım da Yüzyılı kötü diyorlardı memnun değiliz diyorlardı 😂 Ben Hospital de Olcay hanım var ona gidicem zaten giden onun için gidiyormuş orta yaşlarda bi kadın. Eşim beni sinir etmek için genç doktora git yaa falan diyor , sus diyorum yaşlı daha tecrübeli anneci yaklaşımı oluyor 😂😂