Gunesonbayrak Bebeğin ve benim sağlığımla hastanenin ne alakası var ki ? Nedir bu tepki şimdi. Burda ki herkes özelde mi doğum yapıyor? Ki devlette doğuranın bebeği bi sorunla doğuyor da özelde doğurunca sağlıklı mı doğuyor? Düşüncen çok alakasız geldi, özel hastanede parana göre ilgileniyor seninle. Hayrına ilgilenmiyo. Ki biz fazla olduğunu düşündüğümüz için vazgeçtik hastaneden, başka özel hastaneye bakıyorum şu an daha uyguna. Ama devlettede doğururum, bebeğime Allah göstermesin ama bi şey olsa Devlet bakmicak mı sanki? Devlet hastaneleri eskiden kötüydü, çevremde bi çok kişi var devlette doğuran bebekleri de sağlıklı çok şükür ve gayet iyi ilgi gördüklerini söylüyorlar doğum anında bile 🙂