Sagliklagel Sahreyldrm yaklaşık 2 yıl önce erken dogum yaptim bebegimi kaybettim.sonrasin pıhtılaşma cıktı ilaç ve çorapla tedavi oldum geçti.simdi hamileligimde ise basından beri Corasprin ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum her gün .önlem için. Bir de varisncorabi giymeye basladimn1 haftadir.cok hareketsizim.habire yatiorum sen günlük hayatta nasılsın canım
Sahreyldrm Sagliklagel anladım kuzum aynı durumdayız hemen hemen ben de geçen sene doğumdan sonra oluştu erken doğum olunca doğum olmasın diye verdikleri haplardan olduğunu söylediler. Erken doğumdan değil ama bebeğimde kalp hastalığı vardı bir ay sonra kaybettim biraz da onun sıkıntısıyla çok ilerlemişti benimki damarlarimi tikamisti pıhtı 10 ay tedavi oldum geçti çok şükür daha sonra sürpriz bı şekilde korunurken hamile kaldığımı öğrendim yine de tedbir amaçlı kullanıyoruz biz de iğne aspirin ve çorabi. Kuzum bu zamana kadar yatıyordum eşim yapıyordu her işi bı haftadır falan ayaklandim yapıyorum yavaştan hatta bugün bı 15-20 dk yuruycem çok şükür bugunumuze napalim elden geleni yaptık çırpınsan da didinsen de olacak olan oluyor malesef inşallah onların ömrünü bunlara verir Rabbim
Sagliklagel Sahreyldrm orası öyle Rabbim nasil yazdıysa verecekse veriyor yolumuz taşlı bile olsa önünde hicbir engel yok.Insallah bu defa kavusuruz yavrularımıza sağlıkla hayırla.progestan falan kullanıyor musun sen canım bir de kaç haftamınsın.biz 16 haftalik olduk öncesinde 27 haftamda kaybettiğim kız bebeğimi Rabbim yine kız bebek nasip etti acisini göstermesin insallah.senin bebişinin cinsiyeti ne
Aby34 Öğretmen olduğum için ayakta çok kalıyordum bacaklarım ağrıyordu hamile kalmadan önce külotlu varis çorabı giyiyordum.10.haftadan itibaren doktor giyme kasıklarını sıktırır bebeğe zararlı dedi giymek istersen dize kadar giy dedi. Yaz geldi zaten dize kadar da almadım kullanmıyorum şu an
Sagliklagel Aby34 benim de külotlu ama bel ve kasik kısmı öyle saldiki 1 haftadır giyiyorum sürekli çorabı çekmekten yoruldum:(
iremmvebebegi Oslem39 Benimde işimden dolayı hep varsim oldu,bir de genetik birazda.Ama daha yeni yrni ağrı yapmaya basladı,doktor al ve giy dedi ama daha almadım.Kullanmazsan sıkıntı çıkarır sana diyo,çok korktum :(
Sahreyldrm Sagliklagel aynen canım öyle oluyor ben 32 haftalık doğum yaptım kızdı o da ama 27 hafta yasamayacagi kadar küçük değil niye öyle oldu hastane iyi değil miydi ? Benim cinsiyet daha belli değil sağlıklı olsun inşallah ama gönlümden de kızımın yerine koyacak bı kız evlat geçiyor içime hep erkek doğuyor bakalım hayırlısı olsun daha 11 haftadayiz biz evet Progestan da kullanıyorum çok sevindim ama kızın olacağına bide bişey soriyim sana iki hamileliğin de aynı mı geçti
Sagliklagel Sahreyldrm çok yoğun çalışıyordum hem evde hem işte son zaman çok yorgun düştüm bir gece kanamam oldu hastaneye gittik serumla durdurdular kanamayı ta ertesi gün doktor gördü ultrasonda o ana kadar nstdeydim ve usg yapılmadı özel hastane ama doktoru yok o gece nobetcisi de dahil! Sabah nob dr geldi usgde bakınca suyun azalmış dedi beni odaya çıkardı öğlen kendi dr um gördü kesen patlamış suyun bitmiş doğuma hazır hale gelmişsin dedi fakülte hastan3sine sevketti.dogurdum 6 gün yaşadı meleğim.raporumda preaklamsi vardı yni zamanda b3begim bir sure kilo almamis 500 gr dogdu.haliyle gelisememis.doğumdan önce üzüntüden tansiyonum yükseldi hicbir serum ise yaramadı düşmedi.yine doğumdan sonra pıhtı cıktı onun tedavisi sürdü.rahim ağzı kısalığından şüphelendiler bebegiminkahbettikten sonra gittiğim doktor. Şuan 3 dr a görünüyorum Ay ri hastanelerde biri uzman perinatalog 3u de rahim ölçüsü iyi dedi aksi takdirde serklaj yapılacaktı.onceki gebeliğin göre daha iyiyim ama 1 günde neler olmuyor ki.Allahım hepimiz yavrularımızı korusun sağlıkla kavuşmak nasip etsin.ben de oğlan hissettim ama Rabbim yine kız nasip etti sukurler olsun ondan geken her seye
Sagliklagel Sahreyldrm onceki hamileligimde ne pihti biliyorduk ne de baska bir sey.simdi düzenli tansiyonumu ölçüyorum yediklerine dikkat ediyorum.rahim ağzı kısalmasın diye çok aktif değilim bu da pıhtıyı azdirmaz inşallah.corasptin kan sulandırıcı da öncekinde yoktu varis çorabı da yine aynı şekilde.bu arada orta basınçlı mı çorabın
Sahreyldrm Sagliklagel zor dönemlerden geçtik gerçekten senle benzer şeyler yasamisiz Allah'ım gücümüzü artırsın inşallah yavrularimizi korusun elimizden keske bisey gelseydi ama gelmedi malesef hakkımızda hayırlısı olsun kuzum inşallah bunları sağ salim alırız kucağımıza inşallah bundan sonra herşey güzel gider
Sahreyldrm Sagliklagel aynı canım bende de yoktu kullanmamıştım daha önce bu sefer tedbir amaçlı hepsini kullanıyorum evet canım orta basınçlı zor oluyor iğne falan ama en azından bı tedavisi var diyerek avutuyorum kendimi şükür yine de Allah'ım tekrar nasip etti