AyEr ben o korkuyla 5 Farklı dr a gittim Farklı hastaneler hepsi de ultrason daki tarihi baz almamı söyledi bebekte sağlık sıkıntısı olmadığını söylediler o yüzden son adet tarihimi dr un dediği gibi 25 temmuzdan 3 Ağustos a çektim sadece geç döllenme olmuş yani ilerleyen haftalarda yakalayamayabiliyor bebek eğerki 25 temmuz u baz alsaydım geceleri uykum kaçardı neden bu kadar küçük bebeğim diye