N_e_s_e canım ben kendi tecrübelerimi yazdım bunları açıklıyorum sürekli,bende kötü izlenimler bıraktığı için beni etkilediği için devleti tercih etmem yani bu benim tercihim,ayrıca güvendiğim aile doktorumuz var o varken başka bir doktor arayışına da girmedim hiç çok şükür