Saratln aynisni yazdim smdi boyle konusanlar genelde zorunlu devlete gidiyo allah gostermesin ama devletinde ozelinde eksikliginide vermesin tabiki dedigim gibi arkadas acibademe gidiyodu asla asla dedigi
Devlette dogum yapti :) ayni sekilde bi arkadasimda 4 ay once yenibosna nisada doguma girdi tansiyonu yukselmis diye mukemmel ilan edilen nisacik arkadasi kanuni sultan suleymana sevk etmis o hastanede kimine gore berbat kimine gore
Cok iyi doktorla ebelerle insanlikla alakali allah hep iyilerle
Karsilastirsin 🙏