Elfelf Ben hamur işine çok düşkün oldum hamileliğimden bu yana. 13 haftalığım 3 kilo aldım. Az mı çok mu onuda kestiremiyorum.
Irmakdkm 64 le ha ile kaldım 88 dim en son doğuma girerken belki 90 bile olmuşumdur sezaryen oldum 9. Günüm 79 a düştüm çok takma ama çokta almamaya çalış
Sevdaninmucizesi Denizben bende 60 ile hamile kaldım 26+5 74 kiloyum şeker yükleme de yaptırdım çok şükür sonuçlar iyi ama ben kuru ekmek ve çikolata aşırı sardım onları çok tüketiyorum elimde değil sanırım onlar kilo aldırıyor bana
Deniizzz Denizben 24 ten sonra her hafta bir kilo aldım aynı şekilde iştahım ama sürekli kilom artıyor bende çok tedirginim 😟
Denizben Deniizzz şeker yüklemesi yaptım bundan sonra dikkat etmeye Çalışcam yoksa sezeryan kaçınılmaz olur
Tubamsl Bende 27+0 oldum 14 kilo aldım Allah’tan zayıf hamile kalmıştım geçen hafta şeker yüklemesi yaptırdım meğer bende şeker varmış 🥺 Çünkü ben çok yemiyorum hamile kalmadan önce daha çok yerdim.