AsilveAnnesi İnşallah bitanem , aksiklikler olmazsa erken doğum gibi , rahim ağzı kanseri geçirdim bir yıl önce rahim ağzının birazını aldılar , Doktorum endişelenme birşey olmaz diyor ama köşede bir yerde kalıyor hep , kese bin rahim ağzına yerleşme yerini de önceki doktor rahim ağzı operasyonuna bağlamıştı. Rabbime şükürler olsun gene kanser olmadan kurtuldum, O anları yaşamak bile o çok kötü 2 ay boyunca eşimle birlikte sarilip ağlamam , her gece Allah'ım yavrumu benden alma diye dua etmem çünkü ilk gittiğim doktor rahmini alicaz direk dedi . Şükürler olsun kurtuldum. Şimdi Allah'ı izniyle yavrum olucak 😊😊🌺🌺