AsilveAnnesi benim yerleşme kanamam da biraz ağrılıydı aslında , Eğer ondan önce test aldıysan negatif gördüysen negatiftir . Ağrı kesiciler hep adet keser derler ya adetin o gün kesilmiş olabilir. Adetin kesilince de direk ovulasyona geçmiştir vücudun o ay hamiş kalmış olabilirsin , ağrı kesicilerde bazen düşük yaptırıyor diye duymuştum. Ama eğer düşük olsa da baya böyle kan şeklinde atarsın vücuttan, benim yerleşme kanamam böyle 2 gün sadece noktalı şekilde sürdü. Zaten kuşum Hcg değerinden de belli olur ne zaman gebe kaldığın da yanlis bişey demek de istemiyorum ama öyle olabilir yani , Allah'ın sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah , Allah'ım bebişi olmayanlara da versin ❤️