DemetDigesu Ah aşkım bağırıyor işte bağırmak da değil çok enteresan ,yatak odamızda uyuyamıyoruz . Eve 2 bin kira veriyoruz en sonunda taşınalim dedim kontrat temmuzda bitiyor haziran sonu taşınacağız buradan 🙄 ucuza çalışıyorlar diye de yönetici kullanıyor bunları uyarmiyor çocuğunu sustur diye , kiracı olunca elden maalesef hiçbirsey gelmiyor İstanbulda taşınmak da çok pahalı 7 bini elden çıkarmak gerekiyor, daha bunu doğumu falan da olacak bebek eşyaları daha olacak Çok zor yanı ne olacak bilmiyorum yerleşmesi falan da var olmazsa bırini çağırıcam yardım etsin diye , ben geçen bı posta yazdım da ne anneliğim kaldı ne hamileliğim , Her insanın sabri var veledine sahip çıkamıyorsun doğurmayacaksin kimse senin sipani çekmek zorunda değil. Kapicı diye neymiş aşağılamisim falan insanlar da bı değişik 🤣