iremguerbuez sinir olmaz mı bizim apartman katları çok ince bazen yukarıdakiler topuklu ayakkabı ile geziyor evde ben burada çıldırıyorum. yeter artık diye 🤣 Zaten ses konusu bana acayip derecede dokunuyor Bizim yan tarafta kapıcılar oturuyor, bizim yatak odasının hemen dibi çocuğunun sesinden uyuyamıyorum kendileri sürekli bağıriyor evin içinde uyarsan dinlemiyorlar , yan tarafta lise var mesela onların sesleri ayrı , aşırı derecede tahammülsuzum bende , ev taşıyoruz artık sesler yüzünden