EdaaEymen Zeynepkbsk Benden de geldi çok normal devam eder 20.cı haftalarda görünce şaşırdım fakat şimdi normal gelmeye başladı 37+4 :)
Zeynepkbsk EdaaEymen insan ilk geldiğinde çok farklı şeyler hissediyor yaaa hele bide ilk hamilelik olunca bambaşka bi duygu