Zeynepkbsk Boncuk23 kişiden kişiye değişiyor demekki canım sağol teşekkür ederim ıçim rahatladı valla
rabia_varolculha Zeynepkbsk şu an benim de sütüm gelmiyor henüz ama daha 28. Haftam doğumda gelir inşallah diye umuyorum
Sumeyyye Sütü gelmeyen bacılar üzülmeyin normal olanı doğum yapınca gelmesidir zaten hamileyken gelmesi değil. Şimdi gelmiyo doğuncada gelmiycek diye düşünmeyin sakın
Elininanasi Busraktnc insallah canim😔korkuyorum sutum olmaz diye.bebeyime anne sutu istoyorum yalniz.Allah kismet etsin bizlere insallah