[bilinmeyen] sanırım yanlış anladınız istediğinizi içebilirsiniz ben sadece konunun uzmanlarının söylediğini söylüyorum yaptığınız doğrudur sağlıksızda demiyorum sadece pastorize işlemi sütteki hamileler için bebekler için zararlı bakterileri öldürdüğü için tavsiye ediliyr