Leylaa76 arkdslar bebek çok hareketli yaa doktor sinir oldu vahşi bebek dedi normal mı 😂 sizdede olan var mı
Busearassu Leylaa76 Valla benimkide öyle ama daha doktor kontrole gitmedim bir hafta sonra gidecem galiba banada öyle diyecek çünkü hiç durmuyor 🙂
Mom72626 Leylaa76 canım benim de öyle 21 haftadayım ama gece 12 de bir başladı 3 e kadar maşallahı vardı şimdiden ne uyku var ne birşey
Busearassu Leylaa76 karnımız da böyle ise doğduğunda hiç düşünemiyorum 🙈. Komsumun ogluda ayni boyleymis suan 5 6 yasinda 9 perde yırtmış siz dusunun artik 🙈🙂🙂🙂🙂Kaç haftaliksin canım?
Aybke6 Benimde aynı hiç durmuyor 2 dk doktora söyledim olsun diyor hareket iyidir diyo ama bilmiyor ki canım acıyor 😀😀 ilk başlarda çok uslu bi kızdı şimdi içimde halay çekiyor resmen
Aby34 Bizim çocugu da doktor gül gül öldü kıpır kıpır diyor eli ayağı durmuyor yavrum çok hareketli eli de ağzındaydı en son kontrolde parmağını emiyordu miniğim😍❤️
Ceyk Leylaa76 Benimki de aynı doktor bakarken çok zorlanıyor hiç durmuyor. 32+4 olduk hareketleri bazen çok canımı yakıyor ama biraz dursa acaba ne oldu diye içime kurt düşüyor 😂
Sibelclskn3 Leylaa76 bu günlerin tadını çıkarın son ay hiç oynamıyorlar yerleri daralıyor diyorsun ki allahım iki oynasada sevsem konuşsam onunla 😞
Hamile41 Ne guzel oynamalari ben tup bebekle hamile kaldim ama hissetmiyorum fazla arada bir az az vuruyor tembel oğlan keyfini bozmuyor 7 ayligiz kaldi iki ay bir daha hamile olurmuyum olmazmiyim allahim bilir hamileligimde cok rahat geciyor basindan beri hic birsey anlamasan 7 ay nasil gecti bilmiyom
Leylaa76 Hamile41 maşAllah uslu oğlan demekki:) öyle deme cnm rabbim verir inşAllah hayırlısıysa versin zaten değilse vermesin
melegiminannesi Leylaa76 ahahah bana vahşi demedi ama haylaza bak sen fasulye kadarken bile kalp atışını dinlettirmedi simdi birde cinsiyetini göstermiyor cok fazla hareketli haylaz olacak dedi 😊😊😊❤