Gamzeemrmrt Kızımmmmmmm oluyor. Allahım eli ayagı duz saglıklı nasıp etsın tabıkı oguldan sonra 😂 cok mutluyum şimdi isim arayısına gırebılırım. Ama rıca edıyorum asel lina vs isimler istemıyorum. ☺️
DeryaKuzusu Kızım ya da oğlum olursa mutlaka iki isminden biri DENİZ olmalı.. Asya Deniz Deniz Ada Ömrüm Deniz (Bunu duyurmak istemezdim aslında🙈 sadece benim kızımda olsundu) Deniz Deniz Deniz 💕💕💕💕
Gamzeemrmrt DeryaKuzusu tşk ederım cok sevıyodum ama sagolsun uyuz bırı koydu denız ismini sırf bana gıcık olsun dıye☺️
DeryaKuzusu Menis21 aslında kızımın abisi olsun istiyorum önce ama aklıma hep kız isimleri geliyor 🙈💕
GuelGltkn Gamzeemrmrt bende cok begeniyordum hatta daha cok öyküden yanaydim ama oglum olucak artik erkek ismi ariyorum 😊
DeryaKuzusu Gamzeemrmrt sorma canım benim de beğendiğim isimleri uyuz olmasa da yakın arkadaşlar koyunca özenti gibi olmak istemiyorum.. 🙈