Asli0611 biliyorm cnm ama işte doğmamış bebeğimize bile bile zarar vermek yada verir miyim düşüncesi daha ağır basıyor bende de,sana bunu diyorm ama benimde boya yaptırmam lazım ,Doğuma yakın nota yapalım demişti kuaförüm 😅bende içten içe onu düşünüyorum ,dipler çıktı ne yapım die,kaldı şurda 7 /8 haftam karar vermem lazım ama kafamda deli sorular😖