Mayasey Kahramanlar ben de normalde m bedenim. Gebelikte 5 kilo aldım sadece haftam şuan 34... Depend yine de en büyük boy aldım. Paketi açtım Bi tanesini giydim, iyiki büyük almışım dedim. Güzel oldu gayet
birdirbir Bende kararsız kaldım. Sezeryan olacağım. Depend alsam mı almasam mı? hepsini kullanır mı? 1,2 tane kullanılacaksa eğer gerek var mı bilemedim
Melis06 Btlblgn medium mu canim ben suan 62 kiloym daha doguma 1,5 ay var ama medium olr heralde bana dimi
dml33 Melis06 dogum yaptigim gun hasta bezi kullandim sezeryan oldm ertesi gunu sondayi cikardlar ped tak dediler asiri kanamam olmuyo
Chan Aycann12 Giyilir o kişisel tercih ama gereksinim açısından gerekli değil. Kendi kilot formunda ve kavrayışında.
Aycann12 Chan Hm anladım cnm saol ben yine koydum ne olur ne olmaz ☺️ Ben 5 tane koydum vala depent yeter bence ama sen 2 gün kalmışsın ancak benimki normal inşalah 😍
SevgibiR Melis06 lohusa pedi alma çok büyük ben hiç kullanmadım canped aldım ben kilot o çok rahat ve güzeldi