Bsrtnyl canım bilmiyorum benim doktorum bir gün bile geçmesine izin vermiyor günün geçince suni ile deniyor olmazsa sezeryan yapıyor . Benim eltim sancım gelsin diye gününü geçirdi bebeğin kalp atışı zayıfladığı için sezeryana aldılar bir hafta küvezde kaldı . Sen dikkatli ol hareketinde azalma olursa acile falan gidersin bakarlar . Hakkında hayırlısı olsun . Ayrıca bak şimdi kafama takıldı madem bebek büyük diye sezeryan yapacak niye eve yolluyor ya senin sancın gelirse açılman birden çoğalırsa ?