Bsrtnyl benimde dün 3856 ydı kilosu 40+3 üm kendini huzursuz hissedersen gel yatıralım burada takip ederiz dedi 10 gün daha bekleriz gelmezse 7.8.gunde müdahale ederiz suni sancı veririz dedi ama ben o kadar beklemek istemiyorum yarın tekrar gidicem doktora cumartesi pazar bekleyelim gelmezse pazartesi yatış yapalım suni sancı verin dicem artık ayaklarım falan çok ağrıyor tasiyamiyorum kendimde ufak tefek birseyim zaten ağırlaştım iyice Allah yardımcımız olsun inşallah hepimizin
Ama sana hem sezaryen diyip hem sancı suyun gelmesini bekle demek çok saçma geldi anlam veremedim gerçekten