mk123 Hiç bir sorun olmuyor bende bu gitmemle 3. Kontrolüm olacak son anda değiştirdim doktorumu semih beye gidiyorum şimdi megaparkta sadece doktorunu niye değiştirdin diye sordu bende sebebini söyledim,öyle sohbet ettik ve muayanemi oldum çıktım,bu da son kontrolüm olabilir çünkü doğum şekline karar verip,ona göre gün verecek 🤗🤗