Duuyguum Allah sağ salim gidip gelmeyi nasip etsin.Ben marangoza çizdim verdim 3,500e hepsini yaparım dedi ilk,sonra malzemeyi de siz alırsanız 3,500 olur dedi falan epey bir fiyat cıkardı.
Sonra bir tanıdığımızda çilek mobilyadan almış çocuk odalarını dedi ki 5 sene oldu hala bir yerine birşey olduğunda arıyorum geliyorlar garantili,ürünü değiştirmeye bile gidiyor o kadar paraya marangoza yaptırmak çok saçma diyince gittim Çilekten Romantic Baby setini aldım büyüyen beşik, şifonyeri, 3 kapılı dolap ve anne yanı beşiği ben böyle bir oda yaptım en mantıklısı da bu oldu kuzum. Görümcem 30unda doktorun vereceği güne göre kendini ayarlayıp direk gelecek nasip ise🙏 o çok kalamayacak sadece doğumda falan yanımızda olmak istiyor yoksa okulu var ve tam sınav haftası başlıyor. Hayırlısıyla senin kuzu gelene kadar tecrübe edinmiş olacağım bol bol fikir veririm, yardımcı olurum ben sana 🙏🙏🙏💕 merak etme sen