Yade tm işte canm herkesin acı eşiği farklı bu muayneyi yapanlar farklı sizin acımamış olabilir size bu muayneyi yapan dr ebe vs. daha tecrübeli daha narin davranmış olabilir yada bu tarz şeylerde daha tedirgin olan annelerimiz olabilir ben hiç birzaman kimseye kötülemiyorum herkesin farklı diyorum