Melike26 Selinnnce öyle elini komple soktu falan diyenlere itibar etmeyin kesinlikle. Onların hepsi palavra rahat olun korkulacak hiç bişey yok 😊
payidar Yade benimki hala makat geliş 😊 zaten tembel bir bebekti dönmez diyor doktorum ama bilemiyorum salı günü belli olacak ona göre sezeryan günü verecek doktorum 😊
Yade payidar son sancılarla bile dönebiliyor bebekler diye duymuştum ama doktorun daha iyi bilir tabi. sezaryenin de bu güzelliği var işte kavuşacağın zamanı bilip gün sayabiliyorsun 😇 şimdiden gözün aydın olsun kuzum inş sağlıkla alırsın mis kokulunu kucağına 🙏🏻
Yade GulsunA normal doğum düşündüğümüzde oluyoruz bu muayeneyi canım. Bebeğin Doğum sırasında yol alacağı çıkacağı yere çatı diyorlar. Sanırım leğen kemiğinin orası. Doktor parmakla muayene ediyor vajinadan bakarak. Eğer darlık çıkıntı vs. varsa normal Doğum yapamazsın deniliyor.
GulsunA Yade Anladim tesekkur ederim☺️ Bende 37+5 haftalik hamileyim ama benim bebis dönmemis 😔😔 bundan sonrada zor döner herhalde 😕
Ersozburcin Snglergn yani bence dört parmak girince bir cm ye karşılık gelemez mantıken iki parmka ortalama 1,5 cm falan eminmisin 4 parmağınıda soksa 6 cm falan olur
Yade Snglergn çarşambalıyım ben ayyy ne özledim oraları ☺️ Sana izmirden sonra biraz sıkıcı gelebilir tabi. Evet devlet hastanesini taşımışlar baya büyük yapmışlar daha görmek nasip olmadı
EbruKrhn Yade canım bende baktırdım ama inan benim çok canım yandı bence herkese göre değişiyor abartan demek yanlış
Yade EbruKrhn bazı doktorlardan ya da kendimizi kastığımz zaman canımızın yanması normal diyorum ben hiç birşey yokken ay çok kötüydü vay öldüm vay dirildim diyenlere kızıyorum canım
Yade EbruKrhn ayrıca canınız yandı diyelim burada enine boyuna bunu anlatmanın alemi de yok. Sonuçta herşeyden etkileniyoruz bu süreçte kendimizden pay biçelim biraz
Snglergn Yade ne kadar da tezat bi durum olmuş instgram hesabın var mı ordan konuşalım belki görüşürüz istersen