Yade daha 1 saat önce burda bir post okumuştum orda resmen elini soktu falan yazıyordu benimde 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman çatı muayenesi olcam korktum hatta internette falan araştırdım şimdi bu postu görünce acaba açsam mı açmasam mı diye bi tereddütte kalmıştım içim rahatladı😄