Duyguukrtgl sanırım siz doktorun yaklaşımından dolayı strese girmişsiniz stresse girdikçe de kasmışsınızdır kendinİzi kasınca da illaki kolay olmamıştır bize göre. Doktorun yaklaşımı da çok önemli 👍🏻 Ben de biraz utangaçlıktan başta kasılır gibi oldum anan kendimi rahatlatınca çok kolay ilerledi herşey demem o ki herşey bizim elimizde