Aysingeldiislerdegisti Oguzkagan65 canım bu pahalı testleri bebeklerin pahalı aşılarını (menenjit ve rota) devlet karşılamıo malesef.
Busra1709 Deletedmom81 sormayın.. çatala çıktığımda resmen hatim indirdim Nolur test negatif çıksın diye. İnsan o an verdiği parayı pek görmüyor. Yeter ki her şey yolunda olsun diyor.
Busra1709 Oguzkagan65 benim testimi normal muayene saatinde bile acilde yaptılar. Yaparlar yani bence. Gebelik testleri gibi tek çizgi çıkarsa negatif çift çizgi çıkarsa pozitif demek. Acilde yaparlar negatifse sorun yok demektir
Bilgehan Oguzkagan65 evet. Normal kontrol için gittiğimde doktorum şüphelendiği için acile yolladı. Orda da ücretsiz yapıldı. Yazik bir dunya para vermeyin.