Busra1709 Oguzkagan65 alt tarafa yerleştirilen bi aparat var. Onu yerleştiriyor. Kulak temizleme pamuklarının uzunları oluyor ya onunla da içerideki sıvıyı alıyor. O şekilde bakıyor
Oguzkagan65 Yasemincifci evet pahalı iki tane test daha istedi 300 kesin testlere gider 70 de muayeneye verdim 400 diyelim açıkcası bana da çok geliyor
Deletedmom81 Busra1709 yaptirmakla iyi yapmissiniz aklinizda biraey kalmaz, insallah sizinti degildir ,iicnizi ferah tutun
Deletedmom81 Busra1709 gecmis olsun sizede, o stres insana yetiyor zaten sızıntı mi degilmi diye ,atlatmisiniz siz cok şükür
Busra1709 Deletedmom81 sormayın.. çatala çıktığımda resmen hatim indirdim Nolur test negatif çıksın diye. İnsan o an verdiği parayı pek görmüyor. Yeter ki her şey yolunda olsun diyor.
Ysn Oguzkagan65 ben sisli memorial de en az 5 kere yaptirdim orda vardu ozel sigortam karsiliyordu 45 lira odeyip cikiyordum cok fazlaymis gercekten ama bu yurt dışı testi o yuzden her hastanede olmuyor
Busra1709 Oguzkagan65 benim testimi normal muayene saatinde bile acilde yaptılar. Yaparlar yani bence. Gebelik testleri gibi tek çizgi çıkarsa negatif çift çizgi çıkarsa pozitif demek. Acilde yaparlar negatifse sorun yok demektir
Perkut Oguzkagan65 merhaba aynı durum bende de oldu özel hastaneye gidiyorum orda 150 tl ye yaptılar Allah’a şükür bişey çıkmadı 5 dakikalık bişey