Hilalkula1215 Benim canım tatlı çekiyordu hep günde 2 tane falan çikolata yiyordum tatlı bulamadığımda. Evet oğlum olacak tuttu gibi ama 25. Haftamdan sonralarda tatlı istemiştim ee o zamana kadar da ztn çoktan öğrenmiştik erkek olduğunu :) öncesinde ise ne ekşi çekiyordu canım ne de tatlı. Pek inanmam bu tarz şeylere ben ama böyle de bir şey olmuştu bende.