Ozderr Arkadasım kiloyla limon yedi oğlu oldu bende tatlıya düştüm oğlum olacak 😂 bu işte bi iş var 😅 bence tamamen önceki yasantınzdaki damak zevkinizle alakalı bi durum. Mesela ben limon sıkılan salatayı hayatım boyunca yemedim yemem
Minedemir15 Hilalkula1215 başlarda bnde öyleydim zamanla tam tersine döndü 32+1 olduk oğluşum olacakmış
Cemrenin-yavrulari Hilalkula1215 ben ekşi yiyip erkek doğurdum şimdide kızıma hamileyim hep tatlı yedim 😄 sadece batıl bi inanç canım o
gulnar97 Hilalkula1215 ben birinci hamileliyimde ekside tatlida canim çekiyordu ve oglum oldu.simdide 2ci hamileyim aynendi😅 11+1haftadayim
PrensesimDoga Hilalkula1215 benim de öyleydi limon yedim hep çok ekşi istedi canım kızımız olcak inşallah 🌸🙏🏻
ASonyedi Hilalkula1215 hahaha günde 2 limon yerdim hala olsa hala yerim turşu suyu İçmeler durmadan turşu ekşi yemeler 22 haftalık hamileyim yeni öğrendik kızımız geliyor 🥰
Signemask Hilalkula1215 bebisten öncede tatli delisiydim hala oyle. Kizimiz olucak nasip olursa, hic eksi yemedim veya canim eksi istemedi. Eskilerin inanclari onlar alakasi yok bencee.
Derya27 Hilalkula1215 valla ben hamile olduğum günden beri hep ekşi yedim limon vs hatta erik ekşi ekşi normalde yiyemem ama doktorda öğrendik cinsiyeti erkekmiş arkadaşımda aynı şekilde hep ekşi aşerdi onunda oğlu olucak 😂🤲🏻🧿
Oguzkagan65 Hilalkula1215 benim erkek ilk üç ay limon yemekten öldüm 🤣 bir Aydır da erik yiyorum 😊 tatlıyla uzaktan yakından alakam yok
Adisimmm Çok ekşi yiyorum kız olcak. Arkadaşım da durmadan tatli yapip yiyor onun da kız. Bunlar hurafe.