Selindrella ya bu serviksle ilgili her doktor başka bi yol izliyor . Ben anlayabilmiş değilim . Aynı değere sahip gebelere bakıyorum . Kimine günde 1 tane progestan kullan normal yaşamına devam et demiş doktoru . Kimine iğneler ilaçlar , yatış vermişler . Kimine hemen dikiş atmışlar . Benim devlet hastanesine gidiyordum . Özele de başladım . Keyfi gittim renkli ultrasonla bebeği göreyim diye . Orda şans eseri öğrendim serviksin kısaldığını . Gitmesem haberim olmicaktı . Özeldeki doktor acilen araştırma hastanesine yönlendirdi . 26 ölçmüştü ertesi gün 19 a düşmüştü . Araştırma hastanesine gittim . Sonra devletteki kontrol zamanım geldi normal gittiğim . O da baktı . Perinatoloji randevum vardı ayrıca . Detaylıdan sonra 1 ay sonra tekrar gel demişti . Kısalık falan yoktu o zaman . Ona da gittim . Hepsi farklı bişey söyledi 🙄 neye göre karar veriliyor bilmiyorum hiç