Selindrella ne zaman 28 ölçüldü peki ? Şöyle ki ben 22 haftalıkken 19 u gördüm . Günde 3 progrstan kullandım . Sonra 31 e çıktı bi ara , 2 tane kullanmaya devam ettim . Son kontrolde perinatolog baktı 23-24 ölçtü . Progestanı 1 e düşürdü . Hafta ilerledikçe risk azalıyor sanırım . Kısalma olduğu halde progestanı 1 e düşürdü . Senin haftana göre de çok sıkıntı bi değer değil . 25 ve altı risk grubuna giriyor . Ama senin değer de sınıra yakın . Sen dikkat et . Bişey kaldırma sakın . Eğilme . Bi yere asla uzanma ve uzun süre ayakta kalma .