emineeeeee Aycann12 ben uyuyorum çok şükürki kendimi nedense son 2 haftadır hafif ve rahat hissediyorum çok garip bit şekilde görenler sen nasıl 9 aylık hamilesin diyor şişlik vs yok sadece fazla kilo aldım çok yediğim için 🙈🤦🏻♀️
Aycann12 emineeeeee ben zaten ne kilo aldım fazla ne şiştim bende zayıfım hala ama nedense geceleri uyumaya çalıştığımda çok zorlanıyorum tam uykum geliyo lavaboya çıkıyorum uykum kaçıyo yatamıyorum 😕
ebru23 Aycann12 benim oda yoktu şuan 2 hafta önce kontrol etmişti doktor 39+4olduk ne gelen var ne giden sadece btun gün gece karın sertleşmesi canımı yakıyor artık ne yatabiliuorum ne kalkabiliyorim
archimom ebru23 evet geceler kabus gibi geçiyor mide yanması karın sertleşmesi ne dönebiliyorum ne sırt üstü yatabiliyorum
Aycann12 ebru23 aynen öle bende öleyim aynı senin gibi allah yardımcımız olsun sağsalim alalım kucağımıza inşallah 🙏
emineeeeee Aycann12 Allah hayırlı kolay doğumlar nasip etsin hepimize bu günlerimizi aratmasın inşallah tek duam sağlıkla kavuşmak
ebru23 Busfa07 bende aynıyım ya bence 40. Bı doldurdum görümcem 40. Doldu o gece sancilandi misal t bı dolsun da ramazan girmeden doğarlar ins
ozturkburcin Aycann12 bizde 39+5 olduk sabah doktor kontrolümüz var geçen hafta kilosu 3700 dü bakalım şimdi ne kadar olmuş 🙈 geceleri çok sancım oluyor ama açılmam yoktu bakalım yarın ne diyecek doktorumuz merakla bekliyoruz bi an önce gelsin 🤩
Aycann12 ozturkburcin amim inşalah gelir bi an önce benim açılma var 1 buçuk santim ama sancı falan yok maşalah sizinde kilosu gayet iyi 😍
ozturkburcin Aycann12 yarın yatışımız olacak sancım çok fazla çıktı nstde açılmamız da varmış bakalım hayırlısı