Aycann12 39+4 haftalık olduk hiç bişey yok kızlar sancı belirti hiç yok kimler bu haftalarda nasıl gidiyo belirti varmı sizde sadece 1 buçuk santim Açılmam var
ikramuratyanik Aycann12 39+5 🙋🏻♀️ Sifir sanci multipar açıklık denen bi açıklıkla cumartesiyi bekliyoruz geldii geldi gelmedi suni sanciyla alacaklar beyefendiyi bi gelemedi inatlasiyo benimle 😭💁🏻♀️
archimom Aycann12 bende 39+4 sancı açılma nişan hiçbiri yok Cuma kontrole gideceğim riskli bi durum yoksa 40+2. 40+3 e kadar bekleyebiliriz dedi doktorum ama sabırsızlanıyorum haliyle her an beklemek çok zor
aysegulka328 Aycann12 bende 39+ 2 olacağım bu gece yavaş yavaş agrılarım başladı kasıklarda agrı sızı ishal ve mide bulantısı oldu siZce Doğum belirtisimi bunlar
archimom ikramuratyanik evet ya inat ki ne inat ikinci gebeliğim ilki 39+3 de geldi bu daha fena çıktı. Alttan muayene etti bi bakalım diye rahmin de daha yumuşamamış dedi. Kızlar forumda ilişkiye girmenin yararı var diyorlar denesem mi diye düşünüyorum 🤔
Aycann12 Gultenefe banada öle herkes diyo sen hala doğurmadınmı e napalım çıkmak isteyorlarki yerleri rahat herhalde 😃
Aycann12 aysegulka328 dediğin gibiyse öle diyolar genelde ama sen yine sancıların çoğaldıkça daka tutarsın 5 dakkada bi gelirse sık sık hastaneye gidersin cnm
Gultenefe Aycann12 ay bugun durmus biri cocuk karninda askere gidecek sen daha dogurcan dio😀 sanki bnm elimde ya
Aycann12 Gultenefe 😃 vala sanki bizim elimizde olan bişey Allah’a kalmış bazıları 2 hafta falan da geçiyo ama allah korusun öle olmasın zamanında gelsinler
emineeeeee Aycann12 39+4 boğa burcu oldukları nasılda belli inatçılar 😂 bendede hiç belirti yok sadece çok uykum geliyor garip bir şekilde sürekli uyumak istiyorum 😳
emineeeeee Aycann12 ben uyuyorum çok şükürki kendimi nedense son 2 haftadır hafif ve rahat hissediyorum çok garip bit şekilde görenler sen nasıl 9 aylık hamilesin diyor şişlik vs yok sadece fazla kilo aldım çok yediğim için 🙈🤦🏻♀️
Gulsahseyreek Aycann12 39+6 olcaz on beş dk sonra ama tık yok hareket edp duruyo içimde fıldır fıldır açıklığma hiç bakmadı bugüne kadar o yüzden varmı yokmu blmyorum açılmamı ne su ne nişan tık yok 😣